Διαδραστικό Βιβλίο Πληροφορικής
Κεφάλαιο 1ο Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Παρουσίαση 1. Πώς τρέχει ένα πρόγραμμα
Δραστηριότητα 1. Ανάλυση ποσού σε χαρτονομίσματα
Δραστηριότητα 2. Το πρόβλημα του βαρκάρη
Δραστηριότητα 3. Μαθαίνοντας βηματικό προγραμματισμό με το Tetris
Δραστηριότητα 4. Διαδικασία ανάπτυξης ενός προγράμματος
Φύλλο εργασίας 2. Συνομιλία αγόρι-κορίτσι
Φύλλο εργασίας 3. Μπαλαρίνα που χορεύει
Φύλλο εργασίας 4. Δράκος-φάντασμα
Παρουσίαση 1. Πώς τρέχει ένα πρόγραμμα
Δραστηριότητα 1. Ανάλυση ποσού σε χαρτονομίσματα
Δραστηριότητα 2. Το πρόβλημα του βαρκάρη
Δραστηριότητα 3. Μαθαίνοντας βηματικό προγραμματισμό με το Tetris
Δραστηριότητα 4. Διαδικασία ανάπτυξης ενός προγράμματος
Scratch
Φύλλο εργασίας 1. Παιχνίδι ελικόπτεροΦύλλο εργασίας 2. Συνομιλία αγόρι-κορίτσι
Φύλλο εργασίας 3. Μπαλαρίνα που χορεύει
Φύλλο εργασίας 4. Δράκος-φάντασμα